Audiovisual

Crónica audiovisual do acto da Greve Geral en Porto deste 27 de xuño, convocada pola CGTP-IN

Videos das Xornadas Internacionais de Economía "Comprendermos a crise"

O 23 e 24 de novembro, a Fundación para o Estudo e Divulgación da Cuestión Social e Sindical en Galiza (FESGA) organizou en Lugo, no Museo Provincial, co apoio da Vicepresidencia primeira da Deputación de Lugo as XORNADAS INTERNACIONAIS DE ECONOMÍA: “COMPRENDERMOS A CRISE E OS SEUS EFECTOS NO BENESTAR SOCIAL

Experiencias do sector hortícola en Galiza

Experiencias do sector hortícola en Galiza from FESGA on Vimeo.

Entrevista a Víctor De Gennaro, deputado nacional da Arxentina

A FESGA entrevistou a Víctor De Gennaro, deputado nacional na Arxentina polo FAP (Frente Amplio de Progreso), segunda forza política nas recentes eleccións residentes. Víctor é  militante da Unidad Popular e ex-secretario xeral da CTA (Central de Trabajadores de la Argentina). Visitou o noso país convidado pola Confederación Intersindical Galega xunto a Pablo Micheli, actual secretario xeral da CTA. Na entrevista fala acerca da situación económica e actualidade política da Arxentina, así como do ascenso das forzas populares e da esquerda en toda Latinoamérica.

Entrevista a Pablo Micheli, secretario xeral da CTA

A FESGA entrevistou a Pablo Micheli, secretario xeral da CTA (Central de Traballadores da Arxentina), que visitou Galiza convidado pola Confederación Intersindical Galega. No audiovisual, fálanos sobre a loita da CTA en prol do recoñecemento da "personería gremial" da central polo goberno arxentino e da situación actual da clase traballadora no país latinoamericano en plena crise sistémica.

Novo pacto social no que CCOO e UGT asumen a postura da patronal

A FESGA presenta un audivisual que recolle a análise sobre o recente acordo de CCOO e UGT coa patronal de CEOE e CEPYME ("II Acuerdo para el empleo y la negociación colectiva") , para o cal entrevistamos a Xesús Seixo, secretario xeral da CIG, e máis a Antolín Alcántara, secretario confederal de negociación colectiva da central.

A FESGA apresenta o documental "O sector enerxético en Galiza"

A FESGA vén de apresentar o traballo audiovisual "O sector enerxético en Galiza. Situación e perspectivas de futuro", que contou co apoio da Deputación Provincial da Coruña. Nel trázase un percorrido que enumera as diferentes tipoloxías de xeración e explotación de enerxía no noso país,  a cuestión da soberanía enerxética, os custes medioambientais ou a importancia económica do sector. Ademais, trátanse cuestións de actualidade como o "Decreto do Carbón" ou a emerxencia das renovábeis.

Folga Xeral do 24-N en Portugal, éxito da clase traballadora (vídeo)

A FESGA desprazouse até Porto para recoller en vídeo unha das concentracións que a principal central sindical portuguesa (a CGTP-IN) organizou como colofón da "maior xornada de loita dos últimos tempos" que logrou paralizar os principais sectores do país irmán. Os motivos da convocatoria respostaban á loita contra a política de auteridade , o aumento brutal dos custes de vida, a sobre-explotación, o desemprego, a precariedade, as privatizacións e recortes sociais como a supresión da extra do Nadal, medidas brutais que se intensificaron despois do "resgate" da economía portuguesa.

Caixas Galegas: crónica dun expolio (video-reportaxe)

A Fesga-Fundación Moncho Reboiras apresenta unha reportaxe de 12 minutos de duración sobre as consecuencias da privatización das caixas galegas sobre a economía do noso país. Conta coas entrevistas a Xavier Vence (catedrático de Economía Aplicada na USC), Clodomiro Montero (Secretario Nacional da CIG-Banca e Aforro) e mais a Carlos Aymerich (portavoz do BNG no Parlamento galego).

"Wisconsin é mostra do despertar da loita de clases no seo do Imperio" Berta Joubert-Ceci

Berta Joubert-Ceci, do Partido Mundo Obreiro dos EUA, valorou como un síntoma do "despertar da loita de clases" no seo do "imperio" o importante proceso mobilizador e de protesta que tivo lugar en Wisconsin contra dun proxecto de lei que retallaba os dereitos sindicais e menoscababa o papel dos sindicatos. A seguir publicamos o vídeo no que se recolle a ponencia que Joubert-Ceci presentou no marco do XV Seminario Internacional “Os partidos e a nova sociedade” organizado polo Partido do Traballo de México, celebrado en marzo de 2011.