Videos das Xornadas Internacionais de Economía "Comprendermos a crise"

Audiovisual

O 23 e 24 de novembro, a Fundación para o Estudo e Divulgación da Cuestión Social e Sindical en Galiza (FESGA) organizou en Lugo, no Museo Provincial, co apoio da Vicepresidencia primeira da Deputación de Lugo as XORNADAS INTERNACIONAIS DE ECONOMÍA: “COMPRENDERMOS A CRISE E OS SEUS EFECTOS NO BENESTAR SOCIAL. Orixes, desenvolvemento e alternativas”. Coa finalidade de contribuír ao coñecemento na Galiza das orixes e desenvolvemento da vixente crise sistémica do capitalismo neoliberal e abordar algunhas alternativas que se formulan desde as perspectivas da economía crítica, propuxémonos ofrecer unha variada palestra de relatoras e relatores internacionais.