Entrevista a Víctor De Gennaro, deputado nacional da Arxentina

Audiovisual arxentina cta fap

A FESGA entrevistou a Víctor De Gennaro, deputado nacional na Arxentina polo FAP (Frente Amplio de Progreso), segunda forza política nas recentes eleccións residentes. Víctor é  militante da Unidad Popular e ex-secretario xeral da CTA (Central de Trabajadores de la Argentina). Visitou o noso país convidado pola Confederación Intersindical Galega xunto a Pablo Micheli, actual secretario xeral da CTA. Na entrevista fala acerca da situación económica e actualidade política da Arxentina, así como do ascenso das forzas populares e da esquerda en toda Latinoamérica.