Razóns para ir á folga (vídeo).

Audiovisual 29-de-setembro cig clase-traballadora folga-xeral suso-seixo

O secretario xeral da CIG, Suso Seixo, fai un chamamento a participar masivamente na folga xeral convocada para este mércores, día 29 de setembro, neste video-entrevista no que lembra que os dereitos dos traballadores e traballadoras e a mellora das nosas condicións de vida, sempre se conseguiron pola vía da mobilización e da folga. Salienta ademais que coas medidas que se están a adoptar preténdese que paguemos unha crise que non provocamos e aposta por conquistar un modelo económico e social que favoreza un xusto reparto da riqueza e que evite a súa concentración en poucas mans, como ocorre actualmente.

[media id=32 width=530 height=325]