Introdución á economía política. Notas sobre algúns conceptos necesarios para comprender e transformar a realidade

O presente traballo realizouse pois desde FESGA coidabamos que era esencial en momentos como os actuais, nos que atravesamos unha fonda crise do sistema capitalista, con graves consecuencias para as condicións de vida da clase traballadora e outras camadas populares -e para o propio futuro de Galiza-, divulgar os conceptos fundamentais para comprendérmonos o sistema socio-económico vixente así como as súas alternativas.

Este caderno é un contributo necesario para todos/as aqueles que procuran superar a análise superficial e conxuntural do momento económico e social actual, indo á raíz mesma dos mecanismos profundos do capitalismo neoliberal, e que se propoñan darlle resposta desde unha orientación que estea ao servizo das maiorías sociais.

Ficha bibliográfica

Coordinación:

Julio C. Gambina

Coordinación de equipas de investigación:

Gastón A. Varesi

Investigadores:

Cáceres, Gonzalo; Fal, Juan; Gambina, Julio C; Gómez, Carlos;

Correctores:

Pinazzo Germán; Puello-Socarrás, José; Roffinelli Gabriela; Varesi, Gastón A.
Cáceres, Gonzalo; Varesi, Gastón A.; Zanabria, Juan Manuel

Extensión: