Intervención de Hugo Chávez no III Encontro Sindical "Nosa América".

Audiovisual encontro-sindical-nosa-america hugo-chavez latinoamerica video

Os pasados 21, 22 e 23 de xullo, tivo lugar na cidade de Caracas (na República Bolviariana de Venezuela) o III Encontro Sindical "Nosa América". No que participaron numerosas centrais sindicais e organizacións de diversas latitudes do planeta, pero nomeadamente do ámbito latinoamericano.

Estes encontros están orientados cara o afortalamento da necesaria articulación continental, tamén desde a óptica sindical e dos movementos sociais de base.

A seguir ofrecemos en vídeo, polo seu interese, a intervención íntegra do Presidente Hugo Chávez Frías, na sesión de clausura do devandito encontro. A intervención está fragmentada en catro clips.

Parte 1

[media id=27 width=530 height=325]