1º de maio: Emprego e salarios dignos (2010).

Audiovisual 1%c2%ba-de-maio cig crise-sistemica dia-internacional-da-clase-traballadora

Video confeccionado para este 1º de maio onde economistas e membros da CIG analizan as causas, repercusións e posíbeis solucións á crise económica actual. Conta coas intervencións de Xabier Vence , María do Carmo García Negro, Xesús Seixo e Antolín Alcántara, entre outros. Este material foi proxectado nas asembleas previas ao 1º de maio que a CIG realizou por todo o país.

[media id=10 width=530 height=325]