Galegos na defensa de Bos Aires: o "Tercio de Gallegos" de 1806.

Artigos arxentina bos-aires diaspora historia tercio-gallegos

No traballo que a continuación dispoñibilizamos para a súa consulta e descarga en PDF, faise unha aproximación histórica á achega realizada pola diáspora galega na defensa da capital Arxentina fronte os ataques ingleses. Nese marco, sería significada a creación o 17 de setembro de 1806 do “Tercio de Gallegos” formado por 536 homes.

Preme aquí para o ver en pantalla completa.
Podes descargar o PDF desde aquí.