Entrevista a Clodomiro Montero (CIG-Banca): Privatización das caixas, saqueo do aforro galego.

Audiovisual caixas cig-banca clodomiro-montero core-capital frob novacaixagalicia privatizacion

Tralo anuncio da pretensión do goberno central (PSOE) de privatizar ás caixas de aforro a través da súa bancarización, entrevistamos ao Secretario Nacional da Federación da Banca, Aforro, Seguros, Oficinas e Telemárketing da CIG, Clodomiro Montero. Na mesma analisa a situación que enfronte a caixa galega (Novacaixagalicia), a que responde esta decisión do goberno español, así como o impacto que a bancarización tería para o país e para o propio colectivo de traballadoras/es, alén de expresar cal é a posición da CIG fronte a esta ameaza.

[media id=51 width=520 height=320] Visualiza este vídeo en Youtube.