Entrevista a Adolfo Muñoz, secretario xeral de ELA

Audiovisual ela euskal-herria sindicalismo

Entrevistamos a Adolfo Muñoz, secretario xeral de ELA-Euskal Sindikatua, no marco do Encontro Sindical Internacional que este pasado 19 de novembro reuniu en Compostela representantes de diferentes sindicatos europeus que debateron sobre a resposta á crise en cada país. Muñoz repostou ás preguntas da xornalista Paula Castro  a cerca da actualidade política, da situación económica e das loitas sindicais en Euskal Herria.

O sindicalista basco aprofundou nos motivos que levaron á convocatoria da Folga Xeral do 29 de Xuño en Euskal Herria por parte das centrais nacionalistas que conforman a maioria sindical nese país, así como as ligazóns entre a cuestión da soberanía e o labor sindical.

[media id=45 width=530 height=325]