Entrega do Premio 10 de Marzo (2010).

Audiovisual 10-de-marzo cig dia-da-clase-obreira-galega premio

A Confederación Intersindical Galega celebrou  a cuarta edición do Premio do Día da Clase Obreira Galega. Un acto de confraternidade no decurso do cal a central sindical recoñeceu ás traballadoras e traballadores de Caramelo, que protagonizaron o conflito que máis sobresaíu no ano 2009, polo seu exemplo como loita sindical na defensa dos postos de traballo, na defensa dos seus dereitos como clase e na defensa da súa dignidade. Unha loita que a CIG agarda que sirva como exemplo para o futuro.

[media id=6 width=530 height=325]