Constituíuse o Fórum Soberanista, do que a Fundación Moncho Reboiras forma parte, converténdose nunha organización clave para o soberanísimo de esquerdas

Novas

O proxecto Fórum Soberanista estruturouse a finais de 2019 como un punto de encontro entre as forzas soberanas de esquerda, produto duns anos compartindo proxectos conxuntos. Despois dun ano de traballo e coordenación, as 16 entidades políticas, culturais e sindicais que compoñen o Foro constitúense como unha organización. Este espazo é un punto de encontro, reflexión e discusión sobre a soberanía dos distintos pobos do estado, que ten como obxectivo:

a) A promoción e realización de actividades culturais destinadas a estudar e desenvolver o pensamento político, social, económico e cultural das diferentes nacións e pobos do estado, así como o desenvolvemento de iniciativas para a defensa efectiva das liberdades políticas, os valores republicanos. e o dereito a decidir dos pobos.

b) Difundir o pensamento político daquelas persoas e entidades que traballan para a consecución da soberanía das nacións, o progreso social e o afondamento da democracia, na perspectiva de lograr unha sociedade máis libre, máis xusta e máis solidaria.

c) Promover o coñecemento na sociedade da personalidade das nacións sen estado e da súa historia, promovendo o seu estudo e proxección pública.

d) Afondamento no coñecemento das realidades das nacións sen estado na súa dimensión política, cultural e económica.

e) Aumentar a formación política e a participación cidadá, afondar no debate político e impulsar a sensibilización e concienciación da sociedade sobre a realidade e os problemas das nacións, así como a visión do mundo desde unha perspectiva soberana.

f) Promover e difundir iniciativas de cambio e cooperación para contribuír á xustiza e á equidade nas relacións comerciais, políticas e estratéxicas entre os pobos da comunidade internacional.

O Fórum Soberanista dá este paso mentres está inmerso na Segunda edición da súa Escola Soberanista, esta vez en formato virtual. O éxito das escolas de formación, organizadas dende o inicio do proxecto, demostran que o compromiso con esta fórmula permite a articulación dun movemento inclusivo, participativo e interdisciplinar. O Foro aspira a poder influír na sociedade e trasladar os debates sobre a soberanía ás necesidades e requirimentos dun presente en crise e cambios constantes.

Hoxe, os as entidades integrantes do Fórum Soberanista son:

Galiza: Fundación Moncho Reboiras; Fundación Galiza Sempre, Obradoiro de ideas Láncara e Fundación Terra e Tempo.
Euskal Herria: Fundación Iratzar, Fundación Ipar Hegoa, Alternatiba Fundaziaoa, Alkartasuna Fundazioa e Manu-Robles Arangiz Fundazioa.
Catalunya: CIEMEN, Fundación Irla, Intersindical CSC.
País Valencià: Fundación Nexe e Intersindical Valenciana.
Illes Balears: Fundación Darder-Mascaró.
Andalucía: Grupo de Estudios Diaz del Moral.