Coñece Galiza: Ferrol

Non hai dúbida algunha que segundo avanzou o último terzo do pasado século vinte, foi dándose un maior e crecente interese turístico ligado ao patrimonio cultural. Desde os restos materiais da Idade Antiga aos restos da industrialización, a sociedade europea foi demandando  un maior coñecemento do seu pasado. Para o caso galego tanto os restos da cultura castrexa, como da Galiza medieval ou moderna teñen un especial relevo.

Desde FESGA vimos de desenvolver un proxecto de divulgación, en colaboración coa Deputación da Coruña, denominado “Coñece Galiza” que pretende poñer en valor dous dos enclaves máis senlleiros da provincia coruñesa, como son Noia e Ferrol.

Eis o folleto editado sobre Ferrol: