Celso Emilio Ferreiro: derradeira entrevista en Venezuela.

Artigos celso-emilio-ferreiro entrevista

En 2012 conmemórase o centenario do nacemento do poeta celanovés Celso Emilio Ferreiro. Con motivo dese aniversario, o Parlamento de Galiza dedicoulle o ano ao poeta de xeito oficial.

Foron varios os libros editados por Celso Emilio Ferreiro en Caracas e moitas as súas colaboracións e actividades como dinamizador cultural nun país como Venezuela, que hoxe representa o segundo en número e o primeiro en importancia da comunidade galega no mundo

Presentamos aquí a entrevista feita pola poetisa e profesora universitaria costarricense Mayra Jiménez a Celso Emilio Ferreiro en Caracas,en maio de 1973, pouco antes de embarcar de volta cara a Galiza. Está incluída no libro editado en Venezuela en español Cementerio privado polo poeta-editor canario Antidio Cabal.

A seguir dispoñibilizamos para  a súa visualización e descarga a referida entrevista, que foi traducida ao galego e introducida por Xurxo Martínez Crespo.

Preme aquí para o ver en pantalla completa.
Podes descargar o PDF desde aquí.