Anselmo L. Carreira no Congreso 1600 anos do Reino de Galiza

Audiovisual

A seguir ofrecemos a gravación da intervención realizada polo historiador Anselmo López Carreira no "Congreso Internacional 1600 anos do Reino de Galiza" no día 5 de outubro de 2010, baixo o título "O Reino Suevo na historiografía".

Anselmo López Carreira é Doutor en Historia na Universidade de Santiago de Compostela e profesor Titor na UNED, ademais de catedrático de Historia do IES María Soliño de Cangas do Morrazo e "Doutor vinculado" no Instituto "Padre Sarmiento" de Estudos Galegos.

[playlist id=3 width=550 height=500]