Álvaro Cunhal, fillo adoptivo do proletariado

Artigos alvaro-cunhal comunismo pcp portugal

No seguinte texto da autoría de Xurxo Martínez Crespo mergullámonos na biografía dunhas das figuras de maior relevo da esquerda portuguesa. Álvaro Cunhal, quen fóra Secretario Xeral e indiscutíbel lider do Partido Comunista Portugués, coadxuvou a escribir algunhas das máis importantes páxinas da historia do país irmán. O seu infatigábel compromiso militante, como patriota e comunista exemplar, marca o perfil de quen desde a práctica e a teoría fixo importantes achegas ao movemento comunista internacional. Se o PCP foi e segue a ser unha referenza para todos os movementos emancipadores de Europa e do Mundo, en boa parte débese ao contributo incalculábel de Cunhal.