Acordo unificación ING-CTG (1980)

Artigos ctg ing intg

No serán do 3 de outubro de 1980 realizouse no Quiosco Alfonso da Coruña a sinatura do acordo de unificación entre a Intersindical Nacional Galega (ING) e máis a Confederación de Traballadores Galegos (CTG), diante duns 600 delegados e delegadas das dúas centrais sindicais, o que deu lugar á INTG. Desde a FESGA aportamos un caderno que repasa un episodio mais dentro da acumulación de forzas do sindicalismo nacionalista e de clase na Galiza.

> Preme aquí para o ver en pantalla completa <

> Podes descargar aquí o documento <