14 días de folga no transporte de Lugo (1977).

Artigos folga lugo transporte

No ano 1977 a provincia de Lugo foi escenario de varios e importantes conflitos e mobilizacións sociais, unha situación que desde a realidade actual pode que non sexa doado entender, polo que é un motivo máis pra lembrar estes feitos a fin de comprender a enorme transformación económica e social que houbo desde aquela conxuntura histórica.

No seguinte traballo, da autoría de Manuel Mera, abórdase a Folga do Transporte en Lugo que atinxiría os 14 días de duración e que constituiu un dos conflitos máis duros da denominada transición española.

> Preme aquí para visualizalo a pantalla completa <

> Preme aquí para a súa descarga <